luni, 1 februarie 2010

in ziua de azi...

In ziua de azi nu mai e nimic ce sa-mi aduca aminte de trecut, de asa spusele 'vremuri bune' cand parca totul era mai usor...da' acuma privim totul la alt nivel, ne-am schimbat, unii spun ca am evoluat,am crescut sau ne-am maturizat; gata ...nu mai suntem simpli romani :)) suntem europeni =))

va dati seama ca scriu si eu degeaba ca n-am ce face; ca multi altii care si-au facut blog... si drept urmare: daca tot am blog, am sa scriu si eu cam tot ce ma deranjeaza, tot ce ma doare, am sa va bat la cap cu ce mai fac eu si am sa incerc pe cat posibil sa nu fiu plictisitor... cu toate ca-i blogu' meu si celor carora nu le convine sau nu-s interesati de ce scriu eu, am sa le spun doau 3 cuvinte ...

mie-mi place sa conduc, imi place sa ies sa ma plimb cu masina...problema-i ca-mi place atat de mult sa ies noaptea cand nu-i nimeni pe strada; am iesit pe la 3 si am observat ca iasu-i asemanator cu romania... stiti voi... foarte foarte frumos; da pacat ca-i plin de tarani, cocalari, si p...e care se vor fete frumose si eventual educate... da' nu asta-i deranjant in plimbarile mele ca "slalom printre ei facem in fiecare zi" (sa nu zica lumea ca plagiez deja :)) http://www.youtube.com/watch?v=grE-_DaoXF8 ), ma deranjeaza ca-n tot iasu, pe toata suprafata lui de 3.770 ha poti merge doar pe cateva strazi care-s mai bune si nu-ti distrugi masina, in rest trebuie sa te uiti atent la strada si sa-ti alegi groapa cea mai mica sau canalul care-i cel mai apropiat de nivelul strazii... mi-a spus un prieten "stii care-i cea mai buna investitie pe 4 ani in domeniu auto in Germania?" ... normal ca nu stiam, si cred ca nici multi din voi care spuneti ca DACIA LOGAN nu-i buna, nu stiti raspunsul la intrebare. normal ca-i bun, daca in afara romaniei sunt strazi ... cum sa nu fie buna masina. eu am mers cu un LOGAN cand era nou cu 170-180km/h... pe strazile de la noi. banuiesc eu ca un LOGAN din Germania poate sa mai mearga si dupa 4 ani cu macar 160 fara sa-i tremure toate pe el ....la noi e posibil ca pana la 4 ani sa fi schimbat aceeasi piesa la masina de 2 ori.

Da gata cu barfa despre gropile cu bucati de strada de la noi.

Care nu-i din IASI, si n-a apucat sa-l viziteze, sa stiti ca aveti ce vedea aici, adica eu cred ca sunt destul de multe locuri interesate care merita vazute macar o data. Mesaj pentru cei care nu-s din IASI si vor sa vina cu masinile... respectati si voi semnele de circulatie si pentru toti cei care si-au luat permisul cu pile sau dand spaga; VA RUGAM FRUMOS NU MAI INCURCATI CIRCULATIA!!!!!!!

Si nu vroiam sa ajung aici, da spuneti si voi: tu ca cetatean vrei sa intri in rand cu lumea si vrei sa conduci, da esti mai prost de cat prevede legea si pici la sala, da te pui pe invatat ca nu-i greu, pana si astia cu multe fuste reusesc sa retina raspunsurile corecte pentru examenu de la sala...si-ntr-un final iei si tu sala si stai si te sfatuiesti cu parintii cat sa-i dai lu ala de-ti da carnetu ca sa nu trebuiasca cumva sa mai tii minte inca o data toate porcariile alea despre semnele alea de pe stalpi sau despre picturile alea de pe strada. WAI.... daca esti incompetent si nu stii sa conduci ...mergi pe jos; daca te sfatuiesc ai tai sa-i dai bani politistului sa stii ca nu-i bine...parintii tai nu te mai iubesc si si-au dat seama ca esti degeaba, o sa-ti cumpere o masina frumoasa si eventual puternica ca sa poti sa te prostesti cu ceilalti retarzi de prieteni pe care-i ai ... da stii pana cand va prostiti pana cand va dati seama ca nu stiti sa conduceti si ajungeti la spital sau in cel mai bun caz pentru restu lumii ramaneti pe marginea drumilui unde ati avut accident. nu doare pe nimeni ca muriti voi... problema-i ca mai aveti si prieteni in masina (destul de fraieri ca s-au urcat cu voi in masina), sau intrati in alta masina si fiindca tie ti-a luat tata masina 'antisoc' tu nu patesti nimica, da ala care a strans cureaua cativa ani buni ca sa-si ia macar un LOGAN ce vina are; da familia lui ?

Poate-i prea mult sa-i invinovatim doar pe cei cu bani, nu ? De ce tu ca 'organ' esti de acord cu luarea de mita, de ce pentru tine nu conteaza nici macar viata amaratului care-ti intinde sutele de euro? PENTRU TOTI POLITISTII CARE IAU MITA: GANDITI-VA ASA: DACA ALA CARUIA-I DAI TU CARNETU CU BANI TRECE CA SMECHERU PE TRECEREA DE PIETONI SI CALCA UN COPIL? SI DACA ALA-I COPILU TAU? DA DACA TE DUCI IN CONCEDIU CU FAMILIA SI PE DRUM INTRA UNU-N VOI SI VA OMOARA PE TOTI? SAU POATE SCAPI NUMAI TU!!! Cat de bine ar fi daca o data la 5 sau la 10 ani te-ar retesta la traseu un politist care sa fie mai strict si care sa nu ia mita; eu zic ca daca dupa 5 ani de la luarea permisului trebuie retestat fiecare sofer si uite asa o sa ramana doar cei cu abilitati de conducatori auto. da' pana o sa ajunga romania sa fie un stat civilizat si european o sa moara si stra-stra nepotii mei ;))

2 comentarii:

  1. "si am sa incerc pe cat posibil sa nu fiu plictisitor..." NOT...iulian & andreea

    RăspundețiȘtergere
  2. da un semn cand mai ai escapade de astea nocturne...

    RăspundețiȘtergere