miercuri, 3 februarie 2010

scoala...

Cui i-a placut la scoala? mie nu! adica a fost interesan in primul an, cand intalnesti pentru prima data colegii de la scoala, si a doua uara-i interesant (cand treci in clasa a V-a si-ti vin colegi noi, sau pleci tu de langa aia care te-au plictisit 4 ani).
Daca stau sa-mi aduc bine aminte, tot ce-i rau, la scoala se intampla. De la scoala chiulesti prima data (in clasa a II-a), la scoala te apuci de fumat (in clasa a VIII-a), la scoala vine un coleg mai rebel si te invata ce-i "sah-ul" si ce sa faci cu el ca sa fii mai vesle (eu is colegu mai rebel) si tot asa.
Nu prea e nimic de povestit din I-VIII, cel putin nu acuma ca nu-mi aduc aminte; da VIII-XII, alta treaba.

Am terminat clasa a VIII-a dandu-mi prima corigenta, la romana, ca sa pot da si eu examenul de capacitate; l-am dat, l-am luat si acuma alege unde vrei sa-ti petreci urmatorii patru ani de scoala/plictiseala/stres. eu m-am dus la Liceul de Arta "Octav Bancila". ca sa fiu sigur ca intru la liceu, am facut pregatire la desen cu un nene pictor, sotul profesoarei cu care faceam pregatire la romana.
Am dat examen si am intrat; mi-am zis atuncia ca pe lista sub mine putea sa fie o linie si tot eram fericit. Primul an la liceu, clasa a-IX-a; lume noua, colegi comunicativi si deschisi spre nou. ne-am acomodat usor si s-a format un colectiv de stul de unit, da eu mi-am selectat putin anturajul din clasa. nu vreau sa par cu nasu pe sus da nu aveam ce vorbi cu fiecare din clasa aia asa ca mi-am facut eu gasca mea (2 baieti si 3 fete). cand se facea prezenta-n clasa, daca nu era unu din noi era clar; aveam toti absent ca noi eram prezentia in Corso/Alpin/Motor/Parcul Expozitiei/Gradina Botanica. da era frumos. au baiat de treaba, mi-am gasit repede o prietena, o colega de clasa, ca doar se apropia Balu Bobocilor si nu era de mers singur, mi-am dat eu seama ca m-am inselat amarnic. normal ca te duci singur la un eveniment de genu asta ca plm se apuca lumea si de baut, si cand zic lumea ma refer la fete, ca nu ma intereseaza daca se imbata un baiat:))... da revenim... deci se apropie balu; mai erau doua saptamani si bieinteles ca eu racesc, da racesc nu gluma si nu ma mai duc la scoala, spre "supararea" mea, deci logic nici la bal nu pot sa apar ca nu dadea bine sa nu trec pe la scoala ca-s bolnav, dar la distractie sa fiu eu primul. si daca nu dadea bine ce? eu m-am dus... acolo (in DOOM a.k.a Pub 25), mi-am starans "gasca", mi-am luat prietena si am propus sa facem ceva mai distractiv, si pentru ca "drugs are bad, mkey!" ne-am apucat de baut ca-i mai sanatos su ne-am apucat de baut sanatos:)), da oricum, am plecat de la "distractie". ne-am dus in Tudor, adica am traversat spre Mall si ne-am oprit la o terasa. ne-am comandat noi cate ceva de mancare, fetele si-au luat cate o bere si eu 100, cu gheata si lamaie. nu trece mult timp si la o masa, la aceeasi terasa se aseaza 3 barbati, unu de romana(Munteanu), unu de geografie (Alexa) si unu de chimie (Anton). si pe masa la ei se aseaza un litru de vodka... bun asa, cu ei trebuia sa ma imprietenesc, poate scapam si eu de la ore:)).
si trec si de clasa a IX-a, cu doua prietene in timpul anului si alone in vacanta; ca aveam treaba in vacanta, aprofundam matematica, pentru o mica corigenta:D.
in vacanta dintre ani, am fost invitat de doua colege sa merg un weekend cu ele la tara, la Sarca. foarte frumos la tara, aerul curat si mancarea...sunt bucatari la restaurante de renume care nu stiu sa faca mancare asa cum a facut bunica Andreei... BESTIALA!!! am mancat o ciorba de gaina, cum nici bunica mea nu face, si bunica mea face mancare buna, si la felul doi, cartofi taranesti cu ochiuri si carnati de casa...si acuma-mi curge din gura cand imi amintesc. Tin minte ca sambata seara am fost la maneloteca din sat, unde un m-am facut ciocanel si unde bineinteles ca am vazut si putina bataie cu scanduri din gard si pari bine camuftati sub fanul din caruta, ca erau cateva carute in fata manelotecii, ca si la noi... o gramade de tarani in fata discotecilor.
si se termina si vacanta, si daca tot incepe un nou an scolar, nu puteam sa ma duc singur la scoala... nu? imi trebuia o pritena, si normal trebuia sa-mi fie colega:)). da n-a tinut decat sase luni, timp in care toti banii mei, erau investitie sigura pentru relatia noastra, da nu-mi pare rau dupa nici un ban cheltiut cu Alexandra! eu m-am distrat, si am continuat sa ma distrez si dupa ce-am dus-o pe ea acasa; m-am intors in tudor unde m-am intalnit cu fostul prieten al Madalinei(my sis), care era cu doua colege de la el de la facultate. si am stat noi si-am baut si daca ele tot stateau in Tudor, in T1, ne-am dus la ele... si-am mai stat putin, pana dimineaca cand au aparut la usa, Madalina si Alexandra. si sora-me suparata pe Sorin, si Alexandra suparata pe mine, si eu cu o muscatura/semn pe gat de toata frumusetea... nici acuma nu stiu de ce s-a suparat lumea pe mine;)). dar m-am distrat.
Prietenia me cu Alexandra a dus la destramarea grupului vesel din clasa a IX-a si din despartirea mea de ea sau a ei de mine au rezultat doua grupulete, da plm cine baga in seama grupu in care nu eram eu? eu nu...
Imi aduc aminte ziua in care am dat teza la romana... eram atat de nerabdator sa ies de la scoala incat am dat teza, mi-am luat doi colegi(Andrei a.k.a Tomitza si Andrei a.k.a Barbu)si am plecat; ne-am retras intr-un parc de joaca din spatele unui bloc de langa liceu si-am invatrit o tigara intre noi 3. dupa ce-am terminat, am inceput sa coboram inapoi spre liceu. Tomitza a plecat acasa si eu cu Barbu am stat pe scari la Filarmonica ~doua ore, dupa care ne-am mutat in statia de tramvai unde am mai stat o ora. si cum stateam noi si priveam lumea prin ochisorii nostri, ne-a hotarat sa mergem spre casa, adica eu m-am hotarat ca singa propozitie pe care mi-a spus-o Barbu a fost:"sa-mi bag eu pula daca te mai ascult vreodata"... stiu ca m-am ridicat si-am vrut fac un gest frumos, sa iau un taxi sa-l duc pe asta acasa, da dupa ce-am plecat de langa el mi sa cam rupt filmu, si m-am trezit in fata Liceuli de Informatica unde nu aveam ce sa fac, si nici nu stiu de ce m-am dus acolo asa ca am plecat acasa.
Urmatoarea zi la scoala l-am intrebat pe asta ce-a facut dupa ce-am plecat si mi-a spus ca s-a dus spre casa, unde avea de gand sa stea de vorba cu matusa-sa; care din ce zicea el, cand a ajuns acasa, femeia dormea, da a gasit el solutia ideala sa o trezeasca: si-a pus casetofonul in usa camerei, a dat drumu la muzica si a plecat la prietena lui...:))
Am realizat eu intr-un final ca ma distrasem prea mult si se apropia sfarsitul anului si eu aveam de dat patru corigente... si le-am dat, da am luat nimai trei... deci, clasa a X-a din nou :D

Alta clasa, alti colegi... mai de treaba si mai distractivi. m-am imprietenit repede cu lumea pe acolo; m-am "imprietenit" foarte repede si cu Ruxandra, da nu pentu mult timp ca nu avea rost... va continua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu