luni, 1 februarie 2010

prima data la mare...

Nu pot spune sigur, da cred ca prima data am vazut Marea Neagra cand aveam 2 ani, dar nu sunt singur si n-am pe cine sa intreb la ora asta, deci s-ar putea sa o fi vazut la 3 ani. Da nu asta conteaza. Eu nu-mi aduc aminte, da am auzit povestea de la ai mei...

(nu uita vorbim de '88 sau'89), ultima seara dintr-un concediu petrecut la mare.

Ultima seara trebuia sa fie mai speciala, sa fie o seara care sa o poti povesti cand te intorci acasa...:)) asa a si fost.

O seara speciala include o locatie speciala si ce locatie putea fi mai speciala decat terasa cazinoului din Constanta!? La o masa eu cu sora si parintii mei; nu stiu exact ce s-a intamplat la masa noastra pentru ca nu prea stateam loculit, fiind tot timpu in "cercetare" de locuri noi. si la aceea varsta ce nu-i nou pentru un copi? pentru mine totu era interesant, toate mesele, toe persoanele din juru meu... totu... totu trebuia cercetat.

Baiat mare de acuma, pe picioarele mele stiam bine bine ce trebuie sa fac, si cand trebuie sa fac. nu pre stiam exact unde sa fac, da eram bine instruit de bunica mea care mi-a explicat ca daca se intampla sa-mi vina sa fac pipi cand sunt afara, ma opresc si fac la un copac sau la un gard fara sa-mi fie rusine ca doar sunt baiat. receptiv din fire, am prin ideea bunicii da numai oartea cu: "daca vrei sa faci pipi, te opresti si faci fara rusine" :)). ar fi fost interesant sa ma opresc sa fac in mijlocul terasei, da n-a fost sa fie. eu mi-am ales un loc mai bun; o galetusa de metal asezata strategic langa o masa... imagineaza-ti te rog fata mamei tale daca si-ar vedea copilul langa o masa, ocupata, facand pipi in frapiera oamenilor :D. mama mea era rosie la fata si singuru lucru pe care a putut sa-l faca a fost sa-i arate tatalui meu ce faceam. iti poti da seama ca tatal meu in secunda doi era langa mine, cerandu-si scuze de la niste oameni pe care in mare perte nu-i deranja ce faceam eu, din contra, ei se uitau la mine si radeau. i-au spus tatalui meu sa nu ma deranjeze, sa ma lase sa-mi termin treaba. si reamintim : IN CONSTANTA, IN ROMANIA... surprinzator nu ? nu-ti fa iluzii, erau nemti;)
Si cum escapada mea cu frpiera nu mi-a fost de ajuns, m-am hotarat sa-mi modific putin vetimentatia. eram inbracat adecvat pentru peisajul care ma inconjura; aveam un costumas alb, de marinar. in dorinta mea de a afla cat mai multe si probabil de avedea lumea de la alta inaltime, m-am hotarat sa ma asej putin, pe jos, da nu in fud ci pe burta. nu pot sa spun ce-am facut exact dupa ce m-am asezat, da stiu sigur ca in momentu in care m-am ridicat, terasa cazinoului era cu mult mai curata si costumasul meu mai era alb doar pe spate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu