miercuri, 3 februarie 2010

UITE AICIA GEST FRUMOS...

Ce face lume dupa o zi de curatenie de primavara?; o curatenie care pentru mine parca a inceput astazi.
...IESE LA O PLIMBARE!

Asa am faut si eu.am iesit cu astia de la http://celmailenes.blogspot.com/, "-Remarcati-mi felul de-a face reclama". am dat o tura de Tatarasi; pentru cei care stiu...Dispecer-Ciurchi(spre parc)-Doi Baieti-Flora-Dispecer si ajungem la mine la scara.
Deci stateam toti 3 in scara, inghetati de frig. TsiA stateau in colturile dinspre intrare si eu in coltul din dreapta dinspre casa scarii. si cum stateam noi, coboara o tanti (care, va spun eu pentru ca stiu de la cine a coborat, era cam tapana:D) cu mainile ocupate si noi cu usile inchise. Nici unu, nici o miscare. Trece ea pe cont propriu si ne inchide si usile.
A: -De ce nu ati ajutat-o?
T: -De ce nu ai ajutat-o tu?
A: -Eu sunt fata!
T, E: -Haa...!!!(pauza)
...dupa cinci minute eu ma uit spre casa scarii si vad pisica unei vecine sau I saw her pussy:)), care are burta plina cu pisici mai mici; si bineinteles ca m-am dus si i-a deschis. cum i-am deschis usa, a fugit spre urmatoarea, pe care i-a deschis-o T.
A: -Daca nu trebuia sa-i dam drumu?
E: -Se intoarce!
T: -Uite! fuge in strada!...
...trec ~10 minute, timp in care...
T: -Daca o prinde un caine acuma?
A: -De ce esti? Stii ca am 3 pisici acasa!...
...apare si pisica. De data asta T ii deschide ambele usi si o lasa sa urce.
Mai stam noi, mai fumam o tigara si eu urc in casa si ei pleaca.
...si ma dezbrac, si ma asez la calculator, si ma apuc sa scriu:
UITE AICIA GEST FRUMOS...

P.S. Promit sa nu fac chear asa cum am facut doua randuri mai sus:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu